Reklama w Internecie firm naftowych

Reklama w Internecie

Reklama w Internecie

Współcześnie firmy naftowe należą do największych firm na świecie. Spośród kilkunastu największych firm świata, co najmniej połowa to firmy naftowe. Podobnie jest na rynku polskim. Największe firmy polskie to Orlen, działający właśnie w branży naftowej, a także Bank PKO i PZU. W jaki sposób firmy naftowe dbają o promocję swoich usług? Oczywiście wykorzystują do tego znane i powszechnie stosowane metody, jednakże mogą to robić na dowolnie dużą skalę, ze względu na duże fundusze, jakie mogą przeznaczyć na swoje kampanie reklamowe. Oczywiście część działań promocyjnych odbywa się na stacjach benzynowych należących do danej firmy naftowej. Inne działania są jednak prowadzone za pośrednictwem telewizji, prasy czy internetu. Ostatnie z wymienionych pól jest wyjątkowo obszerne. Z jakich działań się składa?

Otóż reklama w Internecie składa się z czterech podstawowych części. Są to: reklamy przypisane do stron internetowych, mailing reklamowy, reklama na portalach społecznościowych, a także reklama poprzez własną stronę internetową.

Jeśli chodzi o reklamę przypisaną do danej strony internetowej, często są to strony o tematyce zbliżonej do tematyki naftowej, ewentualnie gospodarcze, itp. Czasami jednak są to strony ogólnotematyczne, przeglądane przez praktycznie wszystkich internautów.

Natomiast reklama w Internecie polegająca na wysyłaniu maili do klientów, tzn. mailing reklamowy, to forma promocji skuteczna w odniesieniu do osób, które są skłonne odczytywać maile reklamowe. Jest to, jak się szacuje, od 5 do 10 procent. Jeśli wyśle się tych maili odpowiednio dużo, odzew także może być zadowalający.

Reklama na portalach społecznościowych jest opłacalna, bo coraz więcej internautów posiada konta na tych portalach. A skoro tak, opłaca się, z punktu widzenia firm naftowych, zakładać tam konta, na które ludzie mogą wchodzić i dowiadywać się różnych rzeczy.

Wreszcie Reklama w Internecie poprzez własną stronę internetową jest skuteczna wówczas, jeśli strona internetowa danej firmy ubezpieczeniowej jest wysoko w wynikach wyszukiwania pod danym hasłem. A zatem opłaca się pozycjonować swoją stronę.

Jedna osoba skomentowała “Reklama w Internecie firm naftowych

Komentarze są wyłączone.