
Czekoladki reklamowe
Zmysł smaku
Jaki smak powinny posiadać czekoladki reklamowe? Przede wszystkim powinien być wyjątkowy. Do wyboru zazwyczaj mamy polewy czekoladowe (czekolada mleczna, deserowa, gorzka, biała). Nie wybierajmy pudełka czekoladek o jednym i tym samym smaku. Postawmy na różnorodność, tak, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Czekolada biała jest delikatna i bardzo słodka. Czekolada gorzka, o dużej zawartości kakao, będzie odpowiednia dla miłośników wyrazistego smaku. Czekolada deserowa jest „przejściem” między czekolada mleczną, a gorzką. Czekolada mleczna jest uniwersalna, a przy tym najbardziej lubiana przez dzieci.
Wnętrze czekoladki to eldorado dla wszystkich smakoszy. Pistacjowy, migdałowy, kokosowy, truskawkowy, kawowy, waniliowy – to zaledwie kilka przykładowych smaków. Który wybrać? Decyzja powinna być taka sama, jak w przypadku polewy. Smaki powinny być rozmaite, dopasowane do różnych gustów odbiorców i miejsc, w których będą czekały na degustatorów. Czekoladki reklamowe z nadzieniem o smaku likieru wiśniowego nie będą odpowiednie dla dzieci, ale na spotkaniu biznesowym jak najbardziej możemy je podać.
Zmysł wzroku
W czekoladkach liczy się nie tylko wnętrze. Opakowanie jest równie ważne. Powinno być gustowne, bo to na nim będzie widniało nasze logo. Złote lub srebrne owijki są ponadczasowe i niezwykle eleganckie. Jeżeli zdecydujemy się na bombonierki, wykorzystajmy dodatkową powierzchnię reklamową na kartonowym pudełku. Umieśćmy tam podziękowanie za transakcję lub dedykację, specjalnie dla naszego kontrahenta. czekoladki reklamowe powinny być najwyższej jakości, wykonane z najlepszych surowców. Pamiętajmy o dacie ważności. Powinna być długa, bo im świeższe, tym smaczniejsze…